یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

حل مساله به روش ستی


+ تموم شد؟

_ بله همه شون رو حل کردم

+ افرین چقدر سریع این همه مساله ی ریاضی رو حل کردی .معلومه خوب یاد گرفتی ها

+ اصلا مساله ها رو نخوندم ها چون درس مون تقسیم بود فقط عددهای توی مساله رو بهم تقسیم کردم

_ ستایش ( با فریاد و تعجب) 

+ چیه مامان جان , خب بیا ببین همه شون هم درست هست حتی یکدونشم غلط نیست تازه اون موقع که درس مون ضرب چند رقمی بود همه ی مساله هاش رو همینجوری حل کردم فقط عددها رو ضرب کردم و دیگه وقتم رو تلف نکردم که مساله رو بخونم


پ.ن: خداروشکر سپهر خونه نبود که بشنوه


نظرات 7 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 16:47 https://meslehichkass.blogsky.com/


وای از دست این وروجک
اونقدر خندیدم که دلم نیومد کامنت نزارم

سمیه.س یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 18:25


وای خداااایا. یه بچه ی این شکلی نصیب من بفرما

الهی امین
اصلن چرا یکی بگو دوتا سه تا چهارتا...تازه اینجوری به حرف مسولین هم گوش دادی

ربولی حسن کور یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 19:04 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
اتفاقا روش هوشمندانه ای بوده

پدرش هم همین اعتقاد رو داره

ریحانه یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 20:47

اوه اوه. توی امتحان حالش گرفته میشه.

دل منم خنک میشه

Aftab mahtab دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 05:30

خلاقه خلاق، چیه وقتشو تلف کنه

والا

پریا دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 09:11

خیلی با حال بود.
منم مرده اون خلاقیت در طرح مسئله معلمش شدم
نکرده اون وسط یه ضرب هم بده بلکه بچه ها فکر کنن.
آفرین ستی جون خودم که ثابت کردی خیلی باهوش و عاقلی

زهرا سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 15:38

وقتمو تلف نکردم
انگار پروژه هاش روی زمین مونده بوده
وروجک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد