یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

دوچرخه

دزد دوچرخه دستگیر شد و از کلانتری اومدن در خونه مون و ازمون خواستن بیایم ازش شکایت کنیم

از دوچرخه خبری نیست 

ولی همینم که دستگیر شده بازم برام  موجب آرامش هست حداقل می دونم تا چند وقت برای دوچرخه های توی پارکینگ مون امنیت برقرار هست 


می خواستم راجع به این فیلمی که توی فضای مجازی پخش شده و بچه ی توی فیلم با گریه و التماس می خواد که خونه شون رو خراب نکنن بنویسم... البته دلم طاقت نیاورد فیلم رو کامل ببینم.. صدای گریه ها و التماس بچه واقعا روانم رو بهم زد... نمی دونم چطوری میشه که بقیه دلشون درد نمیاد... چطور میشه که میشن مامور اجرا و میگن مامورم و معذور

قبلن هم همچین فجایعی رخ میداده یا الان اینجوری شده 


نظرات 4 + ارسال نظر
ربولی حسن کور جمعه 30 آبان 1399 ساعت 21:46 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
احتمالا تا حالا دوچرخه رو فروخته
مگه این که پولشو ازش بگیرین
درباره فیلم هم هروقت دیدم نظر میدم

سلام آقای دکتر
بله حتما فروخته... دیگه پرونده میره برای دادگاه
فیلم دردناکی هست... ماموران شهرداری یک آلونک سمت بندرعباس رو که انگار بطور غیرمجاز ساخته شده تخریب می کنن و بچه ی خانواده با گریه التماس می کنه که اینکار رو نکنن. دردناکه

افق شنبه 1 آذر 1399 ساعت 10:47 http://ofogh1395.blogsky.com

یه چیزی بگم ما در برابر این دردا هم داریم انتخابی عمل میکنیم.اینکه صدای فقرسون تا الان به گوش ما رسیده و ساکت موندیم درد خیلی بزرگتریه و وحشتناکه که ما سالها میدونیم سیستان جنوب کرمان هرمزگان اهواز چقدر آدم محروم داره ولی ساکت موندیم ادمایی از همین دست

از اینا که متاسفانه زیاد هست
فقط من نمی تونستم کار اون مامورها رو درک کنم
چطور می تونستن با شنیدن این التماس ها و گریه ها بازم تخریب کنن

پریا شنبه 1 آذر 1399 ساعت 19:45

پلیس حواسش به همه جا هستا!! آفرین بهشون
پریسا جون منم نتونستم فیلمو ببینم. خیلی دردناکه خیییییلی. اصلا اسم اونجا رو نمیشد خونه گذاشت!!

دقیقا همون جمله ی اولت

عاطفه شنبه 1 آذر 1399 ساعت 21:55

دوچرخه پیدا نشه که بده
من دوچرخه ام رو میخوام
ای‌وای مال من نبود.
نگران نباش همیشه این مشکلات بوده
و خواهد بود
ربطی به الان نداره
تازه تو کل دنیا هم بوده و هست و خواهد بود


ای وای نگران این نبودی! ببخشید فکر کنم قاطی کردم.
اما من هم ندیدم. و دنبال دیدنش هم نمیرم
زندگی خودم الان در حدی خرابه که دلم میخواد ...

از دست تو عاطفه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد