یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

یک عدد مامان

مامان یک کودک سرطانی سابق

مهرماه

رابطه ی خواهر و برادر وارد مرحله ی جدیدی شده. سپهر صبورتر شده و با آرامش بیشتری با خواهرش رفتار می کنه سعی می کنه توی درس ریاضی به خواهرش کمک کنه و براش وقت می زاره و تمرین هایی رو که ستی نمی تونه حل کنه براش توضیح میده و اگر بارها و بارها یک چیز رو اشتباه کته بازم در کمال خونسردی دوباره و چندباره براش توضیح میده  در عوضش ستایش ایرادگیرتر شده و هی سعی می کنه فرار کنه و هی میاد سراغ من که بهش کمک کنم و منم که بی اعصاب تا یک چیز رو یکبار بگم و متوجه نشه از کوره درمیرم و دعوامون میشه و بعد پشیمون میشم و میگم خب چرا نمیری سراغ سپهر اون که خیلی بهتر از من توضیح میده ولی خب اون روی لج باز ستی دلش نمی خواد از داداشش کمک بگیره... کلن ستی زودرنج تر شده و تا بگی بالای چشمت ابرو هست بهش برمی خوره خلاصه که انگار بحران نوجوانی سپهر رو پشت سر گذاشتیم و مال ستی شروع شده ولی خب یک مدل دیگه اش 


پ. ن1: دوز دوم واکسن مون رو زدیم البته یک کم زودتر آخه من و همسر استرازنکا زده بودیم و صبر نکردیم دوازده هفته بشه و  بعد از هشت هفته دوز دوم رو زدیم

پ. ن2: مامان روبراه هست و نتیجه ی آندوسکوپی و کولونوسکوپی خوب بود و موردی نداشت البته شنبه با نتیجه ی دقیق تر پاتولوژی میریم پیش دکترش... راستش دلم می خواد بدونم پس چرا لاغر شده و کاش رازش رو پیدا کنم و خودمم لاغر بشم

پ. ن3 :ستی یک لحطه هم از مامانم جدا نمیشه و شب ها هم کنار هم می خوابن دائم هم قربون صدقه ی هم میرن یک وابستگی عجیبی بهم دارن مطمئنم بعد از برگشتن مامانم تا چند روز ستایش اخلاق نخواهد داشت و گریه و زاری می کنه. از الان استرس اون روز رو دارم 

نظرات 7 + ارسال نظر
ربولی حسن کور سه‌شنبه 20 مهر 1400 ساعت 21:27 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
خداروشکر که مشکلی نبوده
عماد هم امروز واکسن زد

سلام آقای دکتر
خب خداروشکر که عماد هم واکسن زد
ایشالله که بزودی مدارس هم حضوری بشن

پریا چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 08:42

دوران نوجوانی دخترا اصولا زودتر و راحت تر میگذره.
ولی پدر و مادر شدن واقعا سخته ها، خصوصا مادر
چقدر سپهر بزرگ و پخته شده!!!

واسه مامانت خیلی خوشحال شدم، خدا رو شکر

فقط زود بزرگ شد هنوز دلم یک پسربچه می خواد با همه ی اون بدقلقی هاش

مخمور چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 14:17 http://mastoori.blogfa.com

خداوند حافظ هر دوی آنها باشد

ممنون مخمور عزیز

افق بهبود چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 19:26 http://ofogh1395.blogsky.com

بچه داری یه سلسله چالش پایان ناپذیره
فکر کن همه ی اینا رو پشت سر بذاری وارد فاز نوه داری بشی

لامصب خیلی زود داره می گذره و زود دارن بزرگ میشن

خورشید پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 08:25

سلام پریسای عزیز
خدا رو شکر، ان شاءالله بزرگای خونواده همیشه صحیح و سالم باشن
نه فقط مدرسه، خدا کنه همه مراکز آموزشی دیگه هم باز بشن

سلام خورشید عزیز و ممنونم
آره واقعا کاش همه جا باز بشه و دوباره زندگی عادی بشه

یه مامان جمعه 23 مهر 1400 ساعت 00:29

باز خوبه سپهر گاهی گوشه کار رو میگیره.
آیا ریزش موی شدید نتیجه آموزش آنلاین به بچه می تونه باشه؟ فک نکنم پایان سالتحصیلی مویی برام باقی مونده باشه

واقعا سخته کلاس آنلاین
یک مامان خیییلی صبور می خواد و واقعا خوبه که سپهر هست و کمک می کته چون من اعصابم نمی کشه

سمیه یکشنبه 25 مهر 1400 ساعت 08:26 http://s.mahjoobi92@gmail.com

سلام خدارو شکر احتمالن همون نظر خودشون بوده و به خاطر قرصاست
یعنی تنها وقتایی که دلم می خواد دخترم یه برادر داشته باشه خوندن همین خاطرات و البته زنده شدن خاطرات بچه گی خودم کلا به نظر من رابطه فقط رابطه خواهر و برادر نه خواهر با خواهر خوب می شه نه برادر با برادر

آره احتمالن
سمیه جان اون روزهایی که باهم دعوا می کنن رو ندیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد